loading

Νέα & Ανακοινώσεις

Με το μάθημα των Νέων Ελληνικών αρχίζουν αύριο Πέμπτη οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους μαθητές των ΕΠΑΛ.

Στη “μάχη” των Πανελλαδικών Εξετάσεων μπαίνουν από την Παρασκευή και οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων.

Οι Πανελλαδικές θα συνεχιστούν το Σάββατο για μεν του υποψηφίους των ΕΠΑΛ στα Μαθηματικά  για δε τους υποψηφίους των ΓΕΛ τη Δευτέρα στα μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών) και Μαθηματικά (Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Πατήστε εδώ για να δείτε ολόκληρο το Πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Δείτε εδώ τα Εξεταστικά Κέντρα για τους μαθητές των ΓΕΛ

Δείτε εδώ τα Εξεταστικά Κέντρα για τους μαθητές των ΕΠΑΛ

Η πειραματική βαθμολόγηση θα γίνεται το απόγευμα της επόμενης ημέρας από αυτήν που εξετάσθηκε το μάθημα. Εφόσον από την πειραματική βαθμολόγηση προκύπτουν ανάγκες διευκρινίσεων από την Κεντρική Επιτροπή, οι σχετικές ερωτήσεις θα διατυπώνονται γραπτά.

Η κανονική βαθμολόγηση θα αρχίζει μετά την 12.00 μεσημβρινή της μεθεπόμενης ημέρας από αυτή που πραγματοποιήθηκε η εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος, ώστε να δίνεται ο αναγκαίος χρόνος για την παραλαβή από όλα τα Β.Κ. των διευκρινίσεων που ενδεχομένως θα παρασχεθούν από την Κ.Ε.Ε.

Αν κάποιο μάθημα εξετάζεται Παρασκευή πρωί, η πειραματική βαθμολόγηση θα γίνεται την επόμενη ημέρα λειτουργίας του Β.Κ. (δηλαδή το Σάββατο) και η κανονική βαθμολόγηση θα αρχίζει μετά τις 12:00 της μεθεπόμενης ημέρας (δηλαδή τη Δευτέρα). Γενικά δεν επιτρέπεται η έναρξη της κανονικής βαθμολόγησης νωρίτερα, εκτός αν υπάρξει οδηγία της Κεντρικής Επιτροπής, η οποία και εφαρμόζεται κατά προτεραιότητα.

Οι οκτώ συστάσεις του υπ. Παιδείας προς τους βαθμολογητές των γραπτών των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Οκτώ  συστάσεις έκανε  το υπουργείο Παιδείας, προς τους βαθμολογητές των γραπτών των υποψηφίων για τα ΑΕΙ, πριν ξεκινήσουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ειδικότερα, πρόκειται για τις εξής συστάσεις:

1. Είναι απόλυτη ανάγκη ο κάθε βαθμολογητής να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της ευθύνης του.

2. Γι’ αυτό η κρίση του πρέπει να μείνει ανεπηρέαστη από τυχόν υποκειμενικά κριτήρια και να διαμορφώνεται με ψυχραιμία, χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς εξάρσεις απογοήτευσης ή ενθουσιασμού.

3. Πρέπει να γίνει συνείδηση όλων ότι τόσο η αυστηρότητα όσο και η επιείκεια απομακρύνουν από την αντικειμενική αξιολόγηση που είναι ο θεμελιώδης στόχος.

4. Η πλήρης ενημέρωση του βαθμολογητή στο περιεχόμενο των συγκεκριμένων θεμάτων είναι απαραίτητη για τη σωστή αποτίμηση της απάντησης.

5. Είναι επιβεβλημένο όλοι οι βαθμολογητές να μετέχουν στην πειραματική βαθμολόγηση γραπτών, προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν ιδιαίτερα προβλήματα βαθμολόγησης ή η ανάγκη διευκρινίσεων από την Κεντρική Επιτροπή για την όσο το δυνατόν αντικειμενικοποίηση της κρίσης από όλους.

6. Είναι σαφές και τονίζεται ιδιαίτερα ότι η πειραματική βαθμολόγηση δεν έχει ως στόχο την επίλυση ή ανάδειξη επιστημονικών διαφωνιών αλλά την ομογενοποίηση της κρίσης μετά από την ανταλλαγή προβληματισμών και σύνθεση των απόψεων στα πλαίσια της φρασεολογίας του οικείου διδακτικού βιβλίου και των επιστημονικών απόψεων που διατυπώνονται σ’ αυτό.

7. Είναι αναγκαίο οι βαθμολογητές να έχουν υπόψη τους τις διατάξεις που αναφέρονται στην παραγωγή και επιλογή των θεμάτων, τι ζητείται και πως αξιολογείται το κάθε θέμα ή η ερώτηση.

8. Η δεύτερη βαθμολόγηση είναι χρήσιμο να γίνεται, εφόσον αυτό είναι εφικτό, σε διαφορετικό χώρο από αυτόν που γίνεται η πρώτη βαθμολόγηση

https://www.esos.gr/arthra/62907/anoigei-ayrio-i-aylaia-ton-panelladikon-exetaseon-me-toys-ypopsifioys-ton-epal



    Μοιραστείτε το άρθρο στο: