Νέα & Ανακοινώσεις
Ενώ αρχικά οι εκτιμήσεις της αρμόδιας υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας ήταν ότι οι βάσεις και τα ονόματα των επιτυχόντων στα ΑΕΙ θα ανακοινώνονταν στις 28 ή 29 Αυγούστου, τελικά -εκτός απροόπτου- θα ανακοινωθούν αύριο Πέμπτη ή μεθαύριο Παρασκευή.
Mία ανάσα πριν την ανακοίνωση των βάσεων ας δούμε και κάποια στοιχεία για τις Οικονομικές Σχολές
Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής - 5ο Πεδίο
ΤΕΣΣΕΡΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
1. Ο απόλυτος αριθμός των υποψηφίων είναι 21.793 για το έτος 2017 κατά τι μεγαλύτερος από πέρυσι.
Η πλειοψηφία των μαθητών σε αυτό το πεδίο επέλεξαν ή μόνο Α.Ο.Θ. 15966
ή συνδυασμό Α.Ο.Θ. και Βιολογία 2498 ή συνδυασμό Α.Ο.Θ. και Ιστορία 2790 (+951 σε σχέση με τα περσινά δεδομένα )
Είναι το πεδίο με τους λιγότερους υποψηφίους και με την ελάχιστη διακύμανση του αριθμού που επέλεξαν τον τομέα των Οικονομικών και Πληροφορικής.
2. Αριθμός εισακτέων
Με τις προσθαφαιρέσεις σε θέσεις και σχολές που πραγματοποιήθηκαν κατά το τρέχον σχολικό έτος έχουμε περίπου 26.925 θέσεις οι θέσεις που αφορούν τους υποψηφίους του 5ου πεδίου εκ των οποίων μόνο οι 14244 είναι αποκλειστικά δικές τους. Έχουμε την εξής ιδιαιτερότητα : 48 κοινές σχολές με το 2ο πεδίο (μπήκαν όλες οι πληροφορικές) , αρνητικό δεδομένο για τους μαθητές του 5ου πεδίου εφόσον θα υπάρξει μεγαλύτερος ανταγωνισμός.
Ακόμα ένα σημείο σημαντικό που πρέπει να υπογραμμιστεί είναι ότι οι υποψήφιοι αυτού του πεδίου θα δουν τις θέσεις να αυξάνονται κατά 335 θέσεις με κυριότερη αιτία την προσθήκη νέων τμημάτων όπως Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού (Χίος) Τουριστικών Επιχειρήσεων (Πάτρα) , Τουριστικών Σπουδών (Πειραιάς) Παν. Πειραιά καθώς και την νέα δυναμική που βλέπουμε στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Γρεβενά) - Διοίκηση Επιχειρήσεων (+70 θέσεις). Τα τμήματα που χάνουν θέσεις είναι ενδεικτικά : Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ (Αθήνα) -30 θέσεις , Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Αθήνα) -20 θέσεις , Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΟΠΑ -30 θέσεις , Πληροφορικής (Αθήνα) ΟΠΑ -20 θέσεις Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Πειραιάς) -40 θέσεις και Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Αθήνα) -30 θέσεις.
3. Βαθμολογικές επιδόσεις
0 ΕΩΣ 5 |
2016 |
2017 |
ΔΙΑΦΟΡΑ |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΗΜ |
235 |
507 |
272 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π. ΗΜ |
8909 |
9931 |
1022 |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο.Π. ΗΜ |
3720 |
2861 |
-859 |
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Ο.Π. ΗΜ. |
2168 |
2920 |
752 |
5 ΕΩΣ 10 |
2016 |
2017 |
ΔΙΑΦΟΡΑ |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΗΜ |
3639 |
3967 |
328 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π. ΗΜ |
7422 |
7115 |
-307 |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο.Π. ΗΜ |
4529 |
4555 |
26 |
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Ο.Π. ΗΜ. |
3299 |
4186 |
887 |
10 ΕΩΣ 12 |
2016 |
2017 |
ΔΙΑΦΟΡΑ |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΗΜ |
5026 |
4446 |
-580 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π. ΗΜ |
1989 |
1610 |
-379 |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο.Π. ΗΜ |
2193 |
2764 |
571 |
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Ο.Π. ΗΜ. |
1430 |
2064 |
634 |
12 ΕΩΣ 15 |
2016 |
2017 |
ΔΙΑΦΟΡΑ |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΗΜ |
9482 |
8677 |
-805 |
ΙΣΤΟΡΙΑ Γ.Π. ΗΜ |
109 |
70 |
-39 |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ.Π. ΗΜ |
375 |
203 |
-172 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π. ΗΜ |
1640 |
1252 |
-388 |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο.Π. ΗΜ |
3363 |
4022 |
659 |
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Ο.Π. ΗΜ. |
2460 |
3988 |
1528 |
15 ΕΩΣ 18 |
2016 |
2017 |
ΔΙΑΦΟΡΑ |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΗΜ |
2631 |
2889 |
258 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π. ΗΜ |
828 |
423 |
-405 |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο.Π. ΗΜ |
3964 |
3280 |
-684 |
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Ο.Π. ΗΜ. |
4264 |
4243 |
-21 |
18 ΕΩΣ 20 |
2016 |
2017 |
ΔΙΑΦΟΡΑ |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΗΜ |
30 |
53 |
23 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π. ΗΜ |
178 |
94 |
-84 |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο.Π. ΗΜ |
3136 |
2885 |
-251 |
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Ο.Π. ΗΜ. |
6509 |
2285 |
-4224 |
Όσον αφορά το 4ο πεδίο είχαμε και εδώ αύξηση υποψηφίων που σηματοδοτεί την αύξηση των παιδαγωγικών τμημάτων.Εδώ τα λόγια είναι περιττά. Στα μαθήματα βαρύτητας Μαθηματικά και Α.Ο.Θ έχουμε μία καθίζηση των επιδόσεων καθώς κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά έγραψε το 84% των υποψηφίων, εκτοξεύοντας το ήδη υψηλό περσινό ποσοστό (77%) αλλά και η δυσκολία που συνάντησαν οι υποψήφιοι στο μάθημα του Α.Ο.Θ. καθώς έχουμε 5.000 λιγότερους υποψήφιους που πέτυχαν βαθμολογία πάνω από 15. Δεν μένουμε εδώ αφού και στον Προγραμματισμό έχουμε λίγο λιγότερους από 1.000 υποψηφίους που πέτυχαν επίδοση πάνω από 15 ενώ τέλος, χειρότερα πήγαν φέτος οι μαθητές και στα Αγγλικά, μάθημα που αφορά το 5ο πεδίο. Είναι φανερό λοιπόν γιατί αναμένεται μεγάλη πτώση των βάσεων στα περιφερειακά τμήματα και λίγο μικρότερη στα κεντρικά( και πέρυσι είχαμε αισθητή πτώση των βάσεων . Αν συνυπολογιστεί και η επάρκεια θέσεων για τους μαθητές του 5ου πεδίου κανένας μαθητής δεν θα μείνει έξω από σχολή.
4. Προτίμηση υποψηφίων (με βάση το 2016)
Στο βάθρο (αθροιστικά στις τρεις πρώτες προτιμήσεις )
ΣΧΟΛΗ |
1+2+3 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ) |
2.387 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
2.357 |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) |
2.341 |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
2.289 |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ) |
2.229 |
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΥΠΟΠΥΡΑΓΩΝ (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ) |
1.963 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
1.913 |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ) |
1.686 |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
1.683 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ) |
1.673 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) |
1.665 |
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ) |
1.568 |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) |
1.526 |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
1.512 |
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) |
1.511 |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) |
1.442 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) |
1.354 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) |
1.318 |
ΣΧΟΛΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ) |
1.318 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
1.310 |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΤΡΙΚΑΛΑ) |
1.247 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
1.242 |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
1.220 |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) |
1.218 |
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ) |
1.175 |
ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) |
1.128 |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
1.119 |
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) |
1.080 |
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) |
1.062 |
ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ |
1.028 |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ) |
1.017 |
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) |
988 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ) |
956 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΘΗΝΑ) |
891 |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΑΤΡΑ) |
856 |
ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) |
822 |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΒΟΛΟΣ) |
793 |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
756 |
ΔΙΕΘΝΩΝ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ) |
748 |
|
Σε όλο το μηχανογραφικό...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
11.475 |
ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ & ΕΙΚΟΝΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) |
10.015 |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
9.094 |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΘΗΝΑ) |
8.833 |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΛΑΡΙΣΑ) |
8.393 |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
8.185 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ) |
8.100 |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) |
8.055 |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
7.970 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) |
7.908 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ) |
7.792 |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΛΑΜΙΑ) |
7.687 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
7.665 |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΚΑΒΑΛΑ) |
7.624 |
ΛΑΪΚΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (ΑΡΤΑ) |
7.606 |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΣΕΡΡΕΣ) |
7.571 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΠΑΤΡΑ) |
7.457 |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
7.428 |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
7.400 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
7.353 |
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) |
7.301 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ) |
7.224 |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) |
7.182 |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ) |
7.167 |
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΑΓΡΙΝΙΟ) |
7.110 |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
7.043 |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) |
7.040 |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ) |
7.005 |
Βέβαιη εκτίμηση που αφορά το 5ο πεδίο είναι ότι στις βάσεις των σχολών υα υπάρξει μείωση και όσο θα προχωράμε προς τις χαμηλόβαθμες σχολές η πτώση θα είναι και μεγαλύτερη.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά καλή επιτυχία.